Aarhus Universitetsforlag holder lagerudsalg: Bliv en femmer fattigere og en bog rigere

Universitetsforlaget rydder op i gemmerne og sælger ud af gamle såvel som nye titler. De billigste er sat ned til fem kroner, og øllen den er gratis.

De hårde julegaver kan købes billigt i år. Foto: Aarhus Universitetsforlag

Aarhus Universitetsforlags lagersalg

Onsdag den 12. og torsdag den 13. december klokken 14 til 17.

Adressen er Aarhus Universitetsforlag, Finlandsgade 29, 8200 Aarhus N.

Priserne vil ligge mellem 5 og 300 kroner.

Du vil kunne finde over 5.000 bøger med omkring 350 forskellige titler. Nogle er nye, mens de ældste er fra 90’erne.

Du kan betale med dankort, MobilePay eller kontanter.

Den 12. og 13. december holder Aarhus Universitetsforlag lagerudsalg, og ligesom under de to forrige lagersalg begynder priserne ved fem kroner.

”Det er det tredje og sidste lagersalg, vi holder som led i en større oprydning. Men jeg vil ikke afvise, at vi gør det igen, for det er en god forretning,” siger redaktør og salgsmedarbejder Henrik Jensen.

Han mener, at julelagersalgets største kup må være Dorthe Jørgensens teologiske doktorafhandling Den skønne tænkning. Den har været et populært indkøb de forrige gange, og i bedste julelagersalgs-ånd kan den købes for en hundredlap, hvilket er en femtedel af normalprisen.

Til spørgsmålet, om der også vil være gratis øl, er Henrik Jensen eftergivende:

”Sidste gang var det på en fredag, så det var lidt mere oplagt med øl. Men ja, vi giver alligevel én gratis øl eller sodavand til dem, der kommer.”

Aarhus Universitetsforlags lagersalg

Onsdag den 12. og torsdag den 13. december klokken 14 til 17.

Adressen er Aarhus Universitetsforlag, Finlandsgade 29, 8200 Aarhus N.

Priserne vil ligge mellem 5 og 300 kroner.

Du kan betale med dankort, MobilePay eller kontanter.