Aarhus Universitetsforlag sælger ud af sine bøger ved flytteudsalg – find bøger til 2 kroner

Den 5. og 6. december sælger Aarhus Universitetsforlag ud af sine bøger, i forbindelse med at forlaget flytter sit lager til nye lokaler. Lagersalget finder sted på Finlandsgade 27B.

Foto: Omnibus

Der er meget billige bøger at finde kort før jul, når Aarhus Universitetsforlag tirsdag 5. december starter sit ekstraordinære lagersalg. De billigste bøger koster ned til 2 kroner, oplyser forlaget.

Lagersalget afholdes, fordi forlaget flytter sit lager og dermed skal af med en hel del bøger. Selve redaktionen flyttede allerede tidligere på året fra Finlandsgade til Helsingforsgade på Katrinebjerg.

Der vil både være gamle og nye udgivelser, og skulle man finde en bog, kan man betale med både kontanter, kort og MobilePay. Ved det seneste bogudsalg i juni var over 5.000 bøger på udsalg.

Lagersalget finder sted 5. og 6. december klokken 13-17 på Finlandsgade 27B i Aarhus. Der vil være en gratis sodavand eller øl til alle fremmødte, oplyser forlaget i facebookbegivenheden.

Hvor: Finlandsgade 27B, 8200 Aarhus N

Hvornår: 5. og 6. december klokken 13-17

Hvad: Bogudsalg med priser ned til 2 kroner. Du kan betale med kort, kontanter og MobilePay

Korrekturlæst af Charlotte Boel