Gør klar til en sommer i hængekøjen – Aarhus Universitetsforlag holder lagersalg

Så er der godt nyt for læseheste og videbegærlige – også de SU-ramte af slagsen. Aarhus Universitetsforlag holder bogudsalg 7. og 8. juni. Og selvom lixtallet i flere udgivelser kan være ret så højt, er priserne dog det modsatte – de starter ved 2 kroner.

Foto: Marie Groth Andersen

"Køb dig fattig i bøger og rig på viden"

Sådan lyder opfordringen fra Aarhus Universitetsforlag, som 7. og 8. juni lukker dørene op for alle dem, der vil have fingrene i gamle såvel som nye udgivelser til ekstraordinært lave priser. Og det er en del bøger, der kan udfylde bogreolens tomrum derhjemme, før bunden slås ud af budgettet, for priserne starter ved 2 kroner.

Blandt de nedsatte titler findes helt nye titler som 'Boghistorie i Skandinavien', men også titler i forlagets populære bogserier 'Tænkepauser', '100 danmarkshistorier' og 'Pædagogisk rækkevidde'. I alt er der mere end 5.000 bøger på udsalg. Foruden lave priser disker forlaget traditionen tro også op med enten en øl eller en sodavand – helt gratis.

Hvornår: Onsdag 7. og torsdag 8. juni – begge dage kl. 13-17

Hvor: Finlandsgade 29, 8200 Aarhus N

Hvad: Over 5.000 bøger, hvor priserne begynder ved 2 kroner. Du kan betale med dankort, kontanter og MobilePay.

Find mere information på forlagets facebookbegivenhed