Omnibus prik

Kendt komikerduo griber for anden gang værtsmikrofonerne ved Kapsejladsen

De populære komikere og satirikere Melvin Kakooza og Martin Johannes Larsen afslører i en video på Facebook, at det igen i år bliver dem, der skal løfte rollen som konferencierer til Kapsejladsen.

Foto: AU Foto

Det bliver igen i år komikerne Melvin Kakooza og Martin Johannes Larsen, der skal guide publikum gennem Kapsejladsen den 28. april. Det har arrangørerne afsløret på deres facebookside.

Afsløringen skete i en video, hvor Melvin Kakooza og Martin Johannes Larsen foran Søerne i København udtrykte deres dybe afsavn til den jyske sø i Universitetsparken.

Derfor kunne de også med stor glæde annoncere, at de altså i år vender stærkt tilbage som kommentatorer og stemningsspredere til Nordens største arrangement for studerende.

Udover den store nyhed om deres tilbagekomst kunne de også til deres egen fornøjelse meddele, at der i år bliver arrangeret toiletfaciliteter tæt på deres tømmerflåde, eftersom de sidste år med egen formulering i videoen ”ikke pissede overhovedet i fem timer”.

Konferencierduoen er kendt for både at lave satire, TV og andet indhold sammen og hver for sig. Melvin Kakooza slog igennem med sin medvirken i programmer som 'Sunday', 'Helt sort' og 'Smæk for skillingen', og sidste år gik han i luften med sit eget talkshow 'Melvin Kakooza Show' på TV 2. Martin Johannes Larsen kickstartede sin karriere som satirisk influencer på Instagram og har siden medvirket i programmer som 'Stormester' og debuterede sidste år som den ene af de to værter i 'Vild med dans'.

Udover at kunne betegne sig som offentlige mediepersoner har de også begge engang været studerende i Smilets by. Melvin Kakooza har tidligere læst til lærer på VIA University College i Aarhus, og Martin Johannes Larsen har læst international virksomhedskommunikation og spansk på Aarhus Universitet.

Korrekturlæst af Charlotte Boel