Kom til valgmøde: Mød kandidaterne, der stiller op til bestyrelsen

Mandag 13. november kl. 15-16 kan du møde kandidaterne, der kæmper om at sætte sig på de tre medarbejderpladser i Aarhus Universitets bestyrelse i de næste fire år.

Det er igen tid til, at du som medarbejder skal vælge, hvem der skal repræsentere dig i Aarhus Universitets øverste myndighed, bestyrelsen, i de kommende fire år.

De tre siddende medarbejderrepræsentanter i bestyrelsen genopstiller alle. Men både den siddende repræsentant for de teknisk-administrative medarbejdere (TAP), Uffe Pilegård Larsen, og de to siddende repræsentanter for de videnskabelige medarbejdere (VIP), Anne Skorkjær Binderkrantz og Peter Balling, udfordres af andre kandidater.

Mandag 13. november klokken 15.00-16.00 kan du møde en stribe af de opstillede kandidater, når Omnibus skyder valgugen i gang med et valgmøde. Mødet finder sted i Aarhus, men det er også muligt at se mødet online.

HVEM KAN DU MØDE?

Fredrik Nielsens Vej 2-4, 8000 Aarhus C

DELTAG FYSISK:
TILMELD DIG
meget gerne via dette tilmeldingslink

DELTAG ONLINE:
Zoom-link: https://aarhusuniversity.zoom.us/meeting/register/u5wuce2trDIiG9ZYW-02X8n2_RUiZbMHtv6M
Passcode: 096359

BEGIVENHEDEN PÅ FACEBOOK: https://www.facebook.com/events/275062825527032

PROGRAM

• Kort velkomst ved Marie Groth Andersen, redaktør for universitetsavisen Omnibus
  • Kort opvarmning til valget ved fællestillidsrepræsentant Olav W. Bertelsen på vegne af de to fællestillidsrepræsentanter for TAP og VIP/AC-TAP