Omnibus prik

Siri Beier Jensen er genansat som institutleder

Siri Beier Jensen er genansat som institutleder for Institut for Odontologi og Oral Sundhed for en seksårig periode.

Siri Beier Jensen, institutleder ved Institut for Odontologi og Oral Sundhed (IOOS) Foto: Simon Fischel, AU Health

Siri Beier Jensen tiltrådte som institutleder i 2016 for det dengang nye Institut for Odontologi og Oral Sundhed, der var blevet til i en fusion af Institut for Odontologi og Skolen for Klinikassistenter, Tandplejere og Kliniske Tandteknikere. Hun blev dengang ansat for en femårig periode, siden blev hun forlænget yderligere tre år og har altså samlet set siddet på posten i otte år. Nu får hun seks år mere, for hun er netop blevet genansat af et enstemmigt ansættelsesudvalg med virkning fra 1. august.

”Min vigtigste opgave som institutleder er at få de rigtige folk på de rette poster, at sørge for, at de har rammerne til at udfolde sig og trives, og at lytte til deres faglige indsigt og løsninger. Det er kernen i mit lederskab og opskriften på et stærkt Institut for Odontologi og Oral Sundhed. Jeg glæder mig til udviklingen de næste seks år. Det bliver godt”, udtaler Siri Beier Jensen i en nyhed fra Health.

Siri Beier Jensen er lektor i oral medicin og er uddannet tandlæge (cand.odont.) fra Københavns Universitet.

Korrekturlæst af Charlotte Boel