Tre studerende finder studiejob til dig

Er du en af de mange studerende, der mangler relevant erhvervserfaring for at komme i betragtning til et job? Så kan de tre AU-studerende, Anders Alrøe, Mathilde Skydt Ganderup og Christoffer Vigen måske hjælpe dig.

De har startet virksomheden Opia Headhunting i regi af Studentervæksthus Aarhus, og de kan hjælpe med at finde et studiejob eller en kort praktikperiode og har indtil nu hjulpet mere end 30 studerende, siden projektet startede i 2014.

»Vi har et bredt netværk af små og mellemstore virksomheder, der gerne vil ansætte studerende. Derfor kan vi matche de studerende med virksomheder, der passer til dem og vice versa«, siger Anders Alrøe.

Du finder Opia Headhunting på opiaheadhunting.dk, hvor du kan oprette dig i deres CV-bank.