Omnibus prik

Universitetsforlaget holder flytteudsalg én ekstra gang

Aarhus Universitetsforlag er sådan set allerede flyttet, alligevel inviterer forlaget til ekstraordinært flytteudsalg. Det sker i anledning af, at forlagets lager nu også snart flytter til en ny adresse. Derfor kan du 4. juni købe forlagets bøger til priser helt nede i småpengeafdelingen.

Foto: Maria Randima

”Vi har stadig for mange bøger”

Således lyder meldingen fra Aarhus Universitetsforlag på deres Facebookbegivenhed, som de har oprettet i anledning af deres ekstraordinære flytteudsalg. Ekstraordinært fordi forlaget sådan set allerede er flyttet og derfor holdt flyttelagersalg i vinter. Men her klokken kvart i flytning, er der fortsat et væld af udgivelser tilbage, der mangler at blive afsat.

Derfor disker forlaget 4. juni traditionen tro op med en gratis øl eller sodavand, som kan nydes, mens man fylder favnen med den ene pageturner efter den anden. Som købende kan man få fingrene i både gamle såvel som nye udgivelser med priser helt ned på møntniveau.

Så køb dig fattig i bøger og rig viden en allersidste gang, som forlaget skriver.

Flytteudsalget afholdes på Universitetsforlagets lager på Finlandsgade 27B, 8200 Aarhus N.

Link til facebookbegivenheden