Rip reolerne for bøger - Aarhus Universitetsforlag holder lagersalg

Ovids elskovskunst på lydbog, tænkepauser til 30 kr. stykket eller måske en guidebog fra Vide Verden? Der er både tunge trebindsværker og lettere sommerferielæsning at hente, når Aarhus Universitetsforlag holder lagersalg.

Var det noget med syv bind Holbergkomedier? Eller 25 søforklaringer på naturvidenskabelige fænomener? Der er rig mulighed for at få fyldt godt op på bogreolen derhjemme, uanset om det er K+-pumpens egenskaber eller det antikke Grækenland, der trækker. Foto: Marie Groth Andersen

Hvad, hvor, hvornår?

• Lagersalget byder på 300 forskellige bogtitler.
  • Der er et begrænset antal af hver bog, 5000 bøger i alt.
  • Priserne går fra 5 kr. til 500 kr.
  • Lagersalget foregår den 18. og 19. maj kl. 14.00-17.00, Finlandsgade 29, 8200 Aarhus.

Aarhus Universitetsforlag skal af med 10 paller bøger – 5000 styks – en samling, der både tæller flerebindsværker som serien om 50 højdepunkter, et hav af lærebøger inden for sociologi, religionsvidenskab, matematik og filosofi, større og mindre værker om emner som Mozarts operaer, danmarkshistorien og antikkens vidundere og meget mere.

Hjem på reolen eller ned i makulatoren?

På hylderne er der både spritnye og meget gamle bøger. De af sidstnævnte, der ikke får plads på en ny ejermands reol, ender i stedet deres dage i makulatoren. Bøgerne sælges i forbindelse med, at Aarhus Universitetsforlag er rykket til nye lokaler i Finlandsgade.