Var det noget med en gratis Office-pakke? AU gi’r

Som studerende på AU kan du få gratis adgang til software, for eksempel Microsoft Office-pakken. Du kan også komme gratis ind på flere af AU’s museer.

Fotos: Colourbox.com & Poul Ib Henriksen

Når du læser på AU, kan du få gratis adgang til eller rabat på meget af den software, som du skal bruge i dit studie. Blandt andet kan du gratis få adgang til Microsoft Office (herunder masser af plads i skyen/OneDrive), Skype for Business, MatLab og SurveyXact.

Gå gratis på museum – på AU

På AU’s campus i Aarhus finder du en række museer – og på flere af museerne kan du som studerende få gratis adgang. Det gælder Antikmuseet, Steno Museet og Væksthusene i Botanisk Have. På Naturhistorisk Museum, som også ligger i Universitetsparken i Aarhus, kan du komme gratis ind, hvis du læser biologi eller geologi. Øvrige studerende kan få studierabat.